Newsletter

Regulamin zakupów Delicje24.pl

 

Przystępując do zakupu akceptują Państwo niniejszy Regulamin.
(W sprawach nie uregulowanych poniższym Regulaminem
stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.)

 

ZAKUPY w Delicje24.pl

1. Właścicielem Sklepu dostępnego pod adresem http://www.delicje24.pl jest firma Max Plus sp. j.

2. Delicje24.pl w zakresie sprzedaży wszystkich oferowanych produktów na http://www.delicje24.pl współpracuje z najlepszymi dostawcami w regionie, którzy gwarantują ich najwyższą jakość, dostępność i  atrakcyjne ceny.

3. Informacje dotyczące danego produktu znajdują się na podstronie sygnowanej jego nazwą. Prezentowane produkty, w tym ceny i ich dostępność, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

4. Wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych lub informacyjnych i są zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

5. Ceny produktów i przesyłek, są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Ceny te nie podlegają negocjacjom i są wiążące dla obu stron w momencie złożenia zamówienia przez Klienta w Sklepie Delicje24.pl.

6. Domyślnym dowodem zakupu jest paragon fiskalny wystawiany przez jednego z partnerów  Sklepu Delicje24.pl ( Hurtownia lub Market). Na życzenie nasz partner wystawia fakturę VAT, w tym przypadku prosimy zaznaczyć to w formularzu zamówienia i wpisać poprawne dane do faktury łącznie z numerem NIP.

7. Sprawy sporne, roszczenia, reklamacje rozstrzygane będą przez Delicje24.pl, działające w imieniu i interesie klienta, bez angażowania stron trzecich (Partnerzy handlowi  Sklepu Delicje24.pl)

8. Do każdego konta Klienta przypisane są dane rejestrowe z numerem telefonu osoby zarejestrowanej, adresem e-mail i adresem (domyślny adres wysyłki). Istnieje możliwość dopisania do każdego konta dwóch dodatkowych adresów dostaw (np. adres babci, adres do pracy). Adresy te muszą posiadać dodatkowe dane osoby odbierającej jego numer telefonu, adres, imię i nazwisko w celu jednoznacznej identyfikacji i uniknięcia pomyłki podczas dostawy.

9. Informacje na temat: sładu produktu, daty przydatkonści do spożycia, formy konfekcjonowania, przeciwwskazań dotyczących wyrobu oraz otrzymanych certyfikatów można uzyskać drogą mailową lub telefoniczną, kożystając z danych kontaktowych Sklepu Delicje24.pl.

 

PŁATNOŚĆ,  DOSTAWA,  ZAMÓWIENIA

1. Formę zapłaty za produkt i przesyłkę wybiera Klient wg dostępnych w formularzu zamówienia, przy czym stosuje się jednakową formę zapłaty za produkty i przesyłkę. W przypadku towarów sprzedawanych na wagę zastrzegamy sobie możliwość wystąpienia odchyleń w gramaturze w zakresie plus/minus 5% wagi produktu. Z tego powodu przy zamówieniach produktów na wagę, wartość końcowa może się nieznacznie różnić od kwoty podanej w podsumowaniu zamówienia. Podstawą do rozliczenia zapłaty za dostarczony towar jest kwota z paragonu fiskalnego.

2. Dla płatności dokonanych z góry (przelew bankowy, płatności przez serwis przelewy24.pl),  w przypadku wystąpienia różnicy między kwotami w podsumowaniu zamówienia, a paragonem fiskalnym, klient zostanie poinformowany o tym fakcie drogą mailową lub telefoniczną przed dostarczeniem zamówienia. W przypadku nadwyżki kurier zwróci nadpłatę lub w przypadku niedopłaty, klient dopłaci różnicę w gotówce kurierowi.

3. Koszty dostawy podawane są w formularzu zamówienia. Zawierają one koszt usługi, pakowania, zabezpieczenia przesyłki i podatku wg poniższego cennika:

  • Odbiór osobisty w wyznaczonym punkcie odbioru (market, partner Delicje24.pl) – bezpłatnie. Termin odbioru od 2 godzin po złożeniu zamówienia.
  • Dostawa standardowa (od 20 godz. po złożeniu zamówienia), płatność na konto, płatność przy odbiorze, płatność przelewy24.pl*  – od  8 zł do 12zł  (w zależności od strefy)
  • Szybka Dostawa ( 4 - 8 godziny po złożeniu zamówienia), płatność przy odbiorze, płatność przelewy24.pl*  –  od  9 do 13zł (w zależności od strefy)
  • Bardzo Szybka Dostawa ( 2 – 4 godziny po złożeniu zamówienia ), płatność przy odbiorze, płatność przelewy24.pl*  –  od 10 do 14zł (w zależności od strefy)
  • Ekspres (1 - 2 godzina po złożeniu zamówienia), płatności przy odbiorze, płatność przelewy24.pl* – od 20 do 25zł  (w zależności od strefy)
  • Przesyłka kurierska, płatność na konto – 19 zł (dostawy obejmują cały kraj do 30kg)

          *marża operatora przelewy24.pl – 2.8% od wartości koszyka

4. Formy dostawy:

Odbiór osobisty – klient zamawia towar na stronie i odbiera go osobiście w dogodnym dla siebie czasie (od około 2 godzin po złożeniu zamówienia) w wyznaczonym markecie, gdzie zapakowane produkty czekają gotowe do odbioru w kasie. Płatność przelewem lub przy odbiorze gotówką i kartą płatniczą. Przy przedpłacie (przelew na konto) produkty, są wydawane po zaksięgowaniu wpłaty na konto.

Dostawa standardowa – zamówione produkty dostarczane są do klienta w czasie od 20 godzin od złożenia zamówienia w godzinach poniedziałek – piątek: 8:00 - 21:00, sobota 8:00 – 17:00.

Szybka dostawa – zamówione produkty dostarczane są do klienta w czasie od 4 do 8 godzin od złożenia zamówienie w godzinach poniedziałek – piątek: 8:00 - 21:00, sobota  8:00 – 17:00.

Bardzo Szybka Dostawa – zamówione produkty dostarczane są do klienta w czasie od 2 do 4 godzin od złożenia zamówienie w godzinach poniedziałek – piątek: 8:00 - 21:00, sobota 8:00 – 17:00.

Ekspres – zamówione produkty dostarczane są, do klienta w czasie od 1 do 2 godzin od złożenia zamówienie w godzinach poniedziałek – piątek: 8:00 - 21:00, sobota  8:00 – 17:00.

Przesyłka kurierska – zamówione produkty wysyłane są do klienta następnego dnia roboczego od daty zaksięgowania wpłaty na koncie. Przesyłki kurierskie realizujemy wyłącznie w opcji płatności na konto. Prosimy wykluczyć produkty szybko psujące się oraz wymagające specjalnych warunków przechowywania. Nie wysyłamy przesyłek pobraniowych. Przesyłki nadajemy wyłącznie firmą kurierską z którą współpracujemy.

5. Przy wyborze dostawy transportem  sklepu Delicje.24.pl klient ma prawo wyboru terminu dostawy zamówionych towarów spośród dostępnych opcji podczas składania zamówienia.

Zamówienia przyjmujemy 24 godziny na dobę.

Zamówienia złożone w dni robocze w godzinach od 8:01 do 19:00 liczone według aktualnej godziny, a złożone  w godzinach od  19:01 do  8:00 dnia następnego traktowane są jako zamówienie z godziny 8:00.

Zamówienia złożone w sobotę w godzinach od 8:01 do 16:00  liczone według aktualnej godziny, a złożone  w sobotę w godzinach od 16:01 do 8:00 w poniedziałek traktowane są jako zamówienie z godziny 8:00 w poniedziałek.

Zamówienia realizowane są z podziałem na jednogodzinne okresy dostaw.

6. Godziny dostarczenia paczek przez zewnętrzną firmę kurierską na terenie kraju są niezależne od Delicje24.pl i nie są elementem zamówienia. Delicje24.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieobecność Klienta podczas wizyty doręczyciela, ani za pozostawienie awizo do odbioru paczki w placówce firmy kurierskiej.

7. Zmiana lub anulowanie zamówienia przez Klienta może nastąpić wyłącznie przed jego opłaceniem (w przypadku wyboru płatności na konto) lub przed przygotowaniem paczki do wysyłki.

8. Minimalna wartość zamawianego koszyka dla wszystkich opcji dostawy oraz form płatności wynosi 50zł. Do każdego zamówienia doliczana jest opłata środowiskowa za opakowanie – torba foliowa biodegradowalna – w wysokości 50 groszy.

9. W przypadku chwilowego braku zamówionego produktu w magazynie sklepu, klient zostanie o tym fakcie poinformowany drogą telefoniczną lub mailową. Będzie miał możliwość wybrania innego, podobnego produktu, zrezygnowania z towaru lub wybrania innego terminu dostawy, gdy produkt będzie dostępny.

10. Każde zamówienie pakujemy starannie i zabezpieczamy przed uszkodzeniami w transporcie. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia dostarczonej przesyłki w obecności kuriera, a w przypadku niezgodności lub wad produktów zgłoszenie tego faktu przy odbiorze kurierowi.

11. Sprzedaż alkoholi i wyrobów tytoniowych w ramach sklepu internetowego dokonywana jest wyłącznie osobom pełnoletnim i pod warunkiem odbioru dostarczonych wyrobów tytoniowych i alkoholi przez osoby pełnoletnie.
Dostarczający zakupy uprawniony jest do zażądania okazania dokumentu stwierdzającego wiek nabywcy i nie wydania towaru w przypadku nie spełnienia warunku pełnoletności.

Sprzedaż Wyrobów tytoniowych oraz alkoholu jest prowadzona tylko dla osób pełnoletnich i niebędących pod wpływem działania alkoholu. Kurier podczas przekazywania produktów może zażądać okazania dokumentu poświadczającego pełnoletność osoby odbierającej przesyłkę.

12. Klient zobowiązuje się do odbioru zamówienia i zapłaty za dostarczony towar wraz z kosztami dostawy.

13. Dla zmówień realizowanych transportem własnym na kwote powyżej 250 zł koszt dostawy wynosi 0 zł. W przypadku zamówień na kwote powyżej 250 zł oraz o wadze wiekszej niż 30 kg, dostarczanych za pośrednictwem firmy kurierskiej, koszt dostawy wynosi różnicę kwoty miedzy opłatą za przesyłkę gabarytową, a przesyłką standardową. Jest ustalany indywidualnie, dla paczek do 60 kg wynosi 19 zł, o ile łączne wymiary zamówionych towarów nie przekraczaja 1 m3.

14. Zamówienia złożone przez Klientów nie przestrzegających Regulaminu – nie będą realizowane.


GWARANCJE, ZWROTY i REKLAMACJE

1. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy produktów były możliwie szczegółowe oraz poparte odpowiednimi zdjęciami. Mimo tego nie gwarantujemy, że publikowane na stronie sklepu Delicje24.pl specyfikacje oraz opisy i ceny produktów nie zawierają nieścisłości, uchybień lub błędów.

2. Prezentowane zdjęcia mogą różnić się od aktualnego wyglądu produktu ze względu na zmiany szaty graficznej opakowań przez producenta.

3. W razie wątpliwości odnośnie produktu, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze Sklepem Delicje24.pl  przed dokonaniem zakupu w celu potwierdzenia cech i danych produktu.

4. Odzwierciedlenie cech rzeczywistych produktu w porównaniu do zdjęć w Sklepie Delicje24.pl może różnić się w zależności od posiadanego przez Klienta sprzętu - komputera, karty graficznej, monitora. Różnice w zakresie koloru, proporcji lub szczegółów wynikające z tego faktu nie mogą być podstawą do roszczeń.

5. Reklamacje i zwroty towarów przyjmowane są na podstawie dowodu zakupu.

6. Zgłoszenie reklamacji należy zgłosić w formie pisemnej na adres internetowy sklepu sklep@delicje24.pl lub bezpośrednio u dostawcy w razie dostawy transportem własnym.

7. Reklamacji nie podlegają towary w przypadku:

  • uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy klienta
  • wad powstałych w wyniku nieprawidłowego przechowywania produktu przez klienta.

8. Prawo zwrotu towarów na podstawie umowy zawartej na odległość nie przysługuje klientowi w wypadkach:

  • towarów, które z uwagi na ich charakter (np. produkty mrożone) nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu (np. świeże warzywa, owoce, mięso, wędliny, nabiał itp.),
  • dostarczanej prasy.
  • Wyrobów tytoniowych i alkoholowych z uszkodzonymi banderolami.

9.  Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia przez Zamawiającego. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedawcę drogą mailową.

10. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty, są świeże i objęte pełnowartościową gwarancją, chyba, że w opisie produktu jest zaznaczone inaczej.

11. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki pod kontem ilościowym i stanu technicznego towaru w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń należy zgłosić ten fakt kurierowi bezpośrednio przy odbiorze. Późniejsze zgłoszenia różnic ilościowych i uszkodzeń nie będą przyjmowane.

12. Dostarczenie towaru niezamówionego przez zamawiającego następuje na ryzyko sprzedawcy i nie nakłada na zamawiającego żadnych zobowiązań.

13. Opakowania zwrotne można zwracać wyłącznie w punkcie skupu u odpowiedniego partnera Delicje24.pl, na podstawie wystawionego tam paragonu. Kurier nie odbiera i nie przyjmuje opakowań zwrotnych na wymianę.

14. Wszelkie pytania dotyczące gwarancji, zwrotów i reklamacji proszę kierować na adres: sklep@delicje24.pl

 

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Dane Naszych Klientów, są przechowywane  zgodnie ze standardami GIODO (Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych). Służą one Delicje24.pl do przetważania zamówień klientów w celu sprawnej i szybkiej ich realizacji.  Pozyskane dane przetwarzane są wyłącznie przez serwis Delicje24.pl. Baza klientów jest zgodna ze standardami GIODO, Klient w każdej chwili ma możliwość aktualizacji swoich danych w zakładce Moje Dane

POLITYKA COOKIES

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Delicje24.pl S. Kulikowski, 47-303 Krapkowice, Ul. Polna 21, Nip 1990022187

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b) tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

5. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

7. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

9. Klient podczas składania zamówienia zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych i adresowych oraz  ponosi pełną odpowiedzialność za ich prawdziwość .

10. Sklep Delicje24.pl zastrzega sobie prawo do weryfikacji zamówienia Klienta poprzez potwierdzenie złożonego zamówienia drogą telefoniczną lub e-mailową.

11. Sklep Delicje24.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnymi danymi podanymi przez Klienta.

12. Wszelkie dane podawane przez Klienta przy rejestracji lub składaniu zamówienia wykorzystywane są, jedynie w celu realizacji złożonych zamówień (wysyłki produktów, wystawienia faktury VAT). Dane osobowe Klientów nie są przekazywane żadnym zewnętrznym podmiotom.

 

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

W celu dokonania zakupu towarów w Sklepie Delicje24.pl Klient powinien posiadać:

1. Komputer podłączony do sieci Internet.

2. Łącze internetowe (zalecane łącze szerokopasmowe).

3. Przeglądarkę internetową zgodną z MS Internet Explorer 7.0, Firefox > 3, Opera 9, Google Chrome lub nowsze z uruchomioną obsługą Java Script.

4. Aktywne konto poczty elektronicznej (e- mail).

5. Telefon stacjonarny lub komórkowy.


©2012 Delicje24.pl Twój Internetowy Sklep Spożywczy
Powered & designed by